Kursy z zakresu obróbki skrawaniem
Laboratorium nowoczesnych technik wytwarzania na obrabiarkach numerycznych:
– Operator tokarki CNC ze sterowaniem HEIDENHAIN – 110 godzin
– Operator Centrum obróbczego CNC – 116 godzin
Laboratorium konwencjonalnych obrabiarek skrawających:
– Operator tokarki uniwersalnej –konwencjonalnej – 95 godzin
– Operator frezarki uniwersalnej –konwencjonalnej – 95 godzin
– Operator szlifierki do płaszczyzn – 70godzin
– Operator szlifierki do wałków i otworów – 75 godzin
Kursy z zakresu obróbki mechanicznej, zgrzewania i spawania
Laboratorium ręcznej obróbki metalu:
– Spawanie elektrodą otuloną- 51 godzin
– Spawanie metodą MAG – 51 godzin
– Spawanie metoda TIG – 68 godzin
Kursy z zakresu diagnostyki i naprawy pojazdów samochodowych:
Laboratorium naprawy i diagnostyki samochodowej:
– Budowa i diagnostyka układu klimatyzacji samochodowej – 10 godzin
– Kontrola i ustawienie geometrii w 3D – 13 godzin
– Obsługa ścieżki diagnostycznej – 5 godzin
– Zasady działania dymomierza optycznego i analizatora spalin oraz pomiaru zadymienia i analizy spalin – 7 godzin
– Wykonywanie geometrii kół pojazdów samochodowych – pomiar i regulacja 7 – godzin
– Naprawy, wymiany i wyważenia kół – 5 godzin
– Budowa i diagnostyka układów oświetlenia w pojeździe samochodowym – 7 godzin
– Technologiczne podstawy wiedzy z zakresu działania autoalarmu i centralnego zamka – 5 godzin
– Budowa i diagnostyka czujników w pojeździe samochodowym – 7 godzin
– Budowa i diagnostyka układu świec żarowych pojeździe samochodowym – 3 godz.
– Budowa i diagnostyka układów zapłonowych w pojeździe samochodowym – 5 godzin
– Budowa i naprawa układów napędowych wyposażonych w sprzęgło suche i dwumasowe koło zamachowe – 10 godzin
– Budowa i diagnostyka alternatora – 10 godzin
– Budowa i diagnostyka układu wtryskowego CR – 10 godzin
– Budowa i diagnostyka rozrusznika – 10 godzin
– Diagnostyka czujników w pojazdach samochodowych za pomocą oscyloskopu – 10 godzin
Laboratorium silników spalinowych i konstrukcji pojazdów samochodowych:
– Diagnostyka silnika z układem zasilania COMMON RAIL – 7 godzin
– Diagnostyka silnika z układem zasilania z pompą rozdzielaczową (rotacyjną), promieniową – 7 godzin
– Diagnostyka silnika benzynowego z jednopunktowym układem wtryskowym – 7 godzin
– Diagnostyka silnika na stanowisku dydaktycznym z zapłonem iskrowym diagnoskopem ULTRASCAN P1 – 6 godzin
– Diagnostyka pojazdu-diagnoskop TEXA – 10 – godzin
Kursy z za kresu metrologii:
Laboratorium metrologii:
-Kurs metrologii – 65 godzin